Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19165
Title: Використання маркетингових підходів до управління асортиментом лікарських засобів в аптеках
Authors: Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Кузнєцова, К. Г.
Кузнецова, К. Г.
Kuznetsova, K. G.
Плахотнік, Ю. В.
Плахотник, Ю. В.
Plahotnik, Yu. V.
Кандул Алі
Кандул Али
Kandul Ali
Keywords: асортимент лікарських засобів;ассортимент лекарственных средств;a range of medicines
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Використання маркетингових підходів до управління асортиментом лікарських засобів в аптеках / С. В. Жадько, К. Г. Кузнєцова, Ю. В. Плахотнік, Кандул Алі // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 227-229.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19165
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
227-229.pdf284,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.