Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19165
Назва: Використання маркетингових підходів до управління асортиментом лікарських засобів в аптеках
Автори: Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Кузнєцова, К. Г.
Кузнецова, К. Г.
Kuznetsova, K. G.
Плахотнік, Ю. В.
Плахотник, Ю. В.
Plahotnik, Yu. V.
Кандул Алі
Кандул Али
Kandul Ali
Теми: асортимент лікарських засобів;ассортимент лекарственных средств;a range of medicines
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Використання маркетингових підходів до управління асортиментом лікарських засобів в аптеках / С. В. Жадько, К. Г. Кузнєцова, Ю. В. Плахотнік, Кандул Алі // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 227-229.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19165
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
227-229.pdf284,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.