Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19405
Название: Маркетинговий аналіз порошків для нашкірного застосування (присипок) представлених на ринку України
Авторы: Рибачук, В. Д.
Rybachuk, V. D.
Рыбачук, В. Д.
Ключевые слова: маркетинговий аналіз;marketing analysis;маркетинговый анализ;порошки для нашкірного застосування;порошки для накожного применения;powders for skin use;присипки;присыпки;powder;ринок України;Ukrainian market;рынок Украины
Дата публикации: 2019
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Рибачук, В. Д. Маркетинговий аналіз порошків для нашкірного застосування (присипок) представлених на ринку України / В. Д. Рибачук // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Харків : НФаУ, 2019. - С. 200-208.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19405
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
200-208.pdf664,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.