Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19405
Назва: Маркетинговий аналіз порошків для нашкірного застосування (присипок) представлених на ринку України
Автори: Рибачук, В. Д.
Rybachuk, V. D.
Рыбачук, В. Д.
Теми: маркетинговий аналіз;marketing analysis;маркетинговый анализ;порошки для нашкірного застосування;порошки для накожного применения;powders for skin use;присипки;присыпки;powder;ринок України;Ukrainian market;рынок Украины
Дата публікації: 2019
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Рибачук, В. Д. Маркетинговий аналіз порошків для нашкірного застосування (присипок) представлених на ринку України / В. Д. Рибачук // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Харків : НФаУ, 2019. - С. 200-208.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19405
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
200-208.pdf664,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.