Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19472
Назва: Маркетинговые исследования рынка диетических добавок
Автори: Бондарева, И. В.
Бондарєва, І. В.
Bondarieva, I. V.
Ходжиматова, З.
Теми: маркетинговые исследования;маркетингові дослідження;marketing research;фармацевтичний ринок;фармацевтический рынок;pharmaceutical market;диетические добавки;дієтичні добавки;dietary supplements
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Бондарева, И. В. Маркетинговые исследования рынка диетических добавок / И. В. Бондарева, З. Ходжиматова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Харків : НФаУ, 2019. - С. 374.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19472
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
374.pdf498,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.