Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19501
Title: Моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістерської підготовки
Authors: Сабатовська, І. С.
Бобокало, С. В.
Сабатовская, И. С.
Sabatovska, I. S.
Bobokalo, S. V.
Keywords: моделювання;діяльність викладача;підготовка викладачів;модель фахівця;модель діяльності викладача
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Сабатовська, І. С. Моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістерської підготовки / І. С. Сабатовська, С. В. Бобокало // ScienceRise: Pedagogical Education. - 2019. - №2 (29). – Р. 22-27.
Abstract: У статті на основі вивчення науково-педагогічної літератури та нормативних документів схарактери-зовано стан досліджуваної проблеми, уточнено сутність ключових понять дослідження, з’ясовано осо-бливості підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури. Обґрунтовуються особливості підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах ма-гістратури через її моделювання. Наголошується, що моделювання процесу професійної підготовки до діяльності майбутніх викладачів надає підстави відповісти на запитання: як побудувати навчально-виховний процес, щоб приросту якостей особистості викладача вищої школи було достатньо для здійс-нення професійної діяльності. Принципового значення набувають питання про сутність професії викла-дача вищої школи, про зміст і компетентність виконання його функціональних обов’язків, культуру його педагогічного впливу, про його цінності та ідеали, професіоналізм. Визначається, що підготовка до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури– це процес організації навчальної, наукової та педагогічної діяльності магістранта у період його навчан-ня в магістратурі, спрямований на формування його готовності до діяльності викладача вищої школи. Метою підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури є формуван-ня особистості майбутнього фахівця, забезпечення його професійного розвитку та педагогічної майс-терності, професійної компетентності, професійно значущих якостей, а також умінь здійснювати на-укову діяльність і дослідження. Наводиться розроблена авторами модель підготовки до професійної діяльності майбутніх викладачів в умовах магістратури на основі впровадження організаційно-методичних умов
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19501
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.