Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19661
Назва: Використання технології розвитку критичного мислення в системі підвищення кваліфікації викладачів
Інші назви: Use of the critical thinking development technology in the teacher advanced training system
Автори: Дрожик, Л. В.
Drozhyk, L. V.
Теми: освітні технології;особистісно-орієнтоване навчання;технологія розвитку критичного мислення;підвищення кваліфікації викладачів;професійна компетентність викладача;образовательные технологии;личностно-ориентированная технология;технология развития критического мышления;повышение квалификации преподавателей;профессиональная компетентность преподавателя;educational technologies;person-oriented training;critical thinking development technology;teacher advanced training;teacher's professional competence
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Дрожик, Л. В. Використання технології розвитку критичного мислення в системі підвищення кваліфікації викладачів / Л. В. Дрожик // Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Херсон : «Видавничий дім «Гельветика», 2018. – Вип. LXXXII, Т. 1. – С. 227-230.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено теоретичні аспекти та практичний досвід використання технології розвитку критичного мислення в системі підвищення кваліфікації викладачів. Наголошено на доцільності використання технології критичного мислення для формування професійної компетентності викладачів. Висвітлено деякі способи формування критичного мислення, серед яких ментальні карти, «Ромашка Блума».
В статье освещены теоретические аспекты и практический опыт использования технологии развития критического мышления в системе повышения квалификации преподавателей. Отмечено целесообразность использования технологии критического мышления для формирования профессиональной компетентности преподавателей. Рассмотрено некоторые способы критического мышления, среди которых ментальные карты, «Ромашка Блума».
The article deals with theoretical aspects and practical experience of using the critical thinking development technology in the teacher advanced training system. Expediency of use of critical thinking to form the professional competence of teachers is focused on. Some methods of forming critical thinking, including the mental maps, «Bloom’s question flower» are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19661
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрожик_стаття.pdf153,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.