Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20170
Назва: Сегментація фармацевтичного ринку методом типологічних угрупувань
Автори: Мнушко, З. М.
Mnushko, Z. M.
Мнушко, З. Н.
Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, И. В.
Тіманюк, І. В.
Timanyuk, I. V.
Тиманюк, И. В.
Теми: сегментація фармацевтичного ринку
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Мнушко, 3. М. Сегментація фармацевтичного ринку методом типологічних угрупувань : метод. рек. / В. М. Мнушко, І. В. Пестун, І. В. Тіманюк. - X. : Вид-во НФаУ, 2007. - 22 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20170
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf99,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.