Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20305
Title: Теоретичні аспекти формування системи маркетингу фармацевтичного підприємства
Authors: Страпчук, С. І.
Страпчук, С. И.
Strapchuk, S. I.
Манарченко, А. А.
Manarchenko, А. А.
Keywords: фармацевтичний маркетинг;фармацевтический маркетинг;pharmaceutical marketing
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Страпчук, С. І. Теоретичні аспекти формування системи маркетингу фармацевтичного підприємств / С. І. Страпчук, А. А. Манарченко // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 174.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20305
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
174.pdf522,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.