Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20305
Назва: Теоретичні аспекти формування системи маркетингу фармацевтичного підприємства
Автори: Страпчук, С. І.
Страпчук, С. И.
Strapchuk, S. I.
Манарченко, А. А.
Manarchenko, А. А.
Теми: фармацевтичний маркетинг;фармацевтический маркетинг;pharmaceutical marketing
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Страпчук, С. І. Теоретичні аспекти формування системи маркетингу фармацевтичного підприємств / С. І. Страпчук, А. А. Манарченко // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20305
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174.pdf522,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.