Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20322
Название: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Другие названия: Management and marketing in the modern economy, science, education and practice
Ключевые слова: конференції
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики. Щорічний збірник наукових робіт : матеріали VІІ міжнародної науково-практичної дистанційної конференції, м. Харків, 21березня 2019 р. / редкол. : В. В. Малий та ін. – Харків, 2019. – 407 с.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сучасні досягнення та використання менеджменту й маркетингу у сучасній еко-номіці; форм та методів викладання дисциплін організаційно-економічного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy; практичні аспекти управління ви-робництвом, контролем якості, реалізацією та споживанням лікарських засобів, підвищення якості фармацевтичної допомоги, управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідальним самолікуванням.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20322
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій 2000 - 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Менеджмент та маркетинг 2019.pdf6,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.