Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20322
Назва: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Інші назви: Management and marketing in the modern economy, science, education and practice
Теми: конференції
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики. Щорічний збірник наукових робіт : матеріали VІІ міжнародної науково-практичної дистанційної конференції, м. Харків, 21березня 2019 р. / редкол. : В. В. Малий та ін. – Харків, 2019. – 407 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасні досягнення та використання менеджменту й маркетингу у сучасній еко-номіці; форм та методів викладання дисциплін організаційно-економічного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy; практичні аспекти управління ви-робництвом, контролем якості, реалізацією та споживанням лікарських засобів, підвищення якості фармацевтичної допомоги, управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідальним самолікуванням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20322
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій 2000 - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Менеджмент та маркетинг 2019.pdf6,4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.