Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20349
Title: Місце філософії у процесі формування професійної компетентності майбутнього фахівця
Other Titles: The place of philosophy in the process of forming of professional competence of a future specialist
Место философии в процессе формирования профессиональной компетентности будущего специалиста
Authors: Іванова, К. А.
Иванова, К. А.
Ivanova, К. А.
Балабай, Я. В.
Balabay, Ya. V.
Кулакова, О. Н.
Кулакова, О. М.
Kulakova, O. M.
Keywords: філософія;вища освіта;фахова компетентність;философия;высшее образование;профессиональная компетентность;philosophy;higher education;professional competence
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Іванова, К. А. Місце філософії у процесі формування професійної компетентності майбутнього фахівця / К. А. Іванова, Я. В. Балабай, О. М. Кулакова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 19-23.
Abstract: Доповідь присвячена проблемі визначення місця філософії в університетській системі підготовки фахівців. Окреслена роль філософії як системоутворюючого елементу університетської освіти. Класична університетська модель освіти передбачає вивчення філософії як провідної дисципліни, яка формує у майбутнього спеціаліста цілісну картину світу, здатність до проблематизації, вміння давати визначення, можливість формулювати, впорядковувати, послідовно викладати свої думки. Кінцевою метою університетської освіти повинна бути не наука, а формування людини.
Доклад посвящен проблеме определения места философии в университетской системе подготовки специалистов. Обозначена роль философии как системообразующего элемента университетского образования. Классическая университетская модель образования предусматривает изучение философии как ведущей дисциплины, формирует у будущего специалиста целостную картину мира, способность к проблематизации, умение давать определения, возможность формулировать и последовательно излагать свои мысли. Конечной целью университетского образования должна быть не наука, а формирование человека.
The report is devoted to the problem of the place of philosophy in a university system of professionals’ training. The role of philosophy as a system-forming element of university education is indicated. A classical university model of education provides a study of philosophy as a leading discipline, forms a holistic picture of the world, the ability to analyse, to define, to formulate and consistently express your thoughts. The ultimate goal of university education should not be science, but the formation of a personality.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20349
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Місце філософії у процесі.pdf747,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.