Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20349
Назва: Місце філософії у процесі формування професійної компетентності майбутнього фахівця
Інші назви: The place of philosophy in the process of forming of professional competence of a future specialist
Место философии в процессе формирования профессиональной компетентности будущего специалиста
Автори: Іванова, К. А.
Иванова, К. А.
Ivanova, К. А.
Балабай, Я. В.
Balabay, Ya. V.
Кулакова, О. Н.
Кулакова, О. М.
Kulakova, O. M.
Теми: філософія;вища освіта;фахова компетентність;философия;высшее образование;профессиональная компетентность;philosophy;higher education;professional competence
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Іванова, К. А. Місце філософії у процесі формування професійної компетентності майбутнього фахівця / К. А. Іванова, Я. В. Балабай, О. М. Кулакова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 19-23.
Короткий огляд (реферат): Доповідь присвячена проблемі визначення місця філософії в університетській системі підготовки фахівців. Окреслена роль філософії як системоутворюючого елементу університетської освіти. Класична університетська модель освіти передбачає вивчення філософії як провідної дисципліни, яка формує у майбутнього спеціаліста цілісну картину світу, здатність до проблематизації, вміння давати визначення, можливість формулювати, впорядковувати, послідовно викладати свої думки. Кінцевою метою університетської освіти повинна бути не наука, а формування людини.
Доклад посвящен проблеме определения места философии в университетской системе подготовки специалистов. Обозначена роль философии как системообразующего элемента университетского образования. Классическая университетская модель образования предусматривает изучение философии как ведущей дисциплины, формирует у будущего специалиста целостную картину мира, способность к проблематизации, умение давать определения, возможность формулировать и последовательно излагать свои мысли. Конечной целью университетского образования должна быть не наука, а формирование человека.
The report is devoted to the problem of the place of philosophy in a university system of professionals’ training. The role of philosophy as a system-forming element of university education is indicated. A classical university model of education provides a study of philosophy as a leading discipline, forms a holistic picture of the world, the ability to analyse, to define, to formulate and consistently express your thoughts. The ultimate goal of university education should not be science, but the formation of a personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20349
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Місце філософії у процесі.pdf747,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.