Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20418
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКрівцова, Г. Л.-
dc.contributor.authorKrivtsova, G. L.-
dc.contributor.authorКривцова, Г. Л.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, М. М.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.date.accessioned2019-11-21T10:41:53Z-
dc.date.available2019-11-21T10:41:53Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКривцова, Г. Л. Маркетингове управління товарною політикою поліграфічного підприємства / Г. Л. Кравцова, М. М. Слободянюк // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 459.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20418-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectполіграфічне підприємствоuk_UA
dc.subjectполиграфическое предприятиеuk_UA
dc.subjectprinting companyuk_UA
dc.titleМаркетингове управління товарною політикою поліграфічного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35.pdf297,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.