Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20418
Назва: Маркетингове управління товарною політикою поліграфічного підприємства
Автори: Крівцова, Г. Л.
Krivtsova, G. L.
Кривцова, Г. Л.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Теми: поліграфічне підприємство;полиграфическое предприятие;printing company
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Кривцова, Г. Л. Маркетингове управління товарною політикою поліграфічного підприємства / Г. Л. Кравцова, М. М. Слободянюк // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 459.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20418
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf297,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.