Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20419
Назва: Сбытовая политика предприятия на примере ОАО «ХЭЛЗ»
Автори: Грачева, Ю. В.
Gracheva, Yu. V.
Грачева, Ю. В.
СафІулина, З. Р.
Safiulina, Z. R.
Сафиулина, З. Р.
Теми: сбытовая политика предприятия;збутова політика підприємства;enterprise marketing policy
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Грачева, Ю. В. Сбытовая политика предприятия на примере ОАО «ХЭЛЗ» / Ю. В. Грачева, З. Р. Сафиулина // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 439.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20419
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf297,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.