Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20587
Title: Теоретичне обґрунтування застосування маркетингу як інтегрованої функції стратегічного управління
Authors: Сафіуліна, З. Р.
Safiulina, Z. R.
Сафиулина, З. Р.
Мірошнік, М. В.
Mіroshnіk, М. V.
Мирошник, М. В.
Issue Date: 2008
Bibliographic description (Ukraine): Сафіуліна, З. Р. Теоретичне обґрунтування застосування маркетингу як інтегрованої функції стратегічного управління / З. Р. Сафіуліна, М. В. Мірошнік // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.–практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 40-45.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20587
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf3,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.