Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20587
Назва: Теоретичне обґрунтування застосування маркетингу як інтегрованої функції стратегічного управління
Автори: Сафіуліна, З. Р.
Safiulina, Z. R.
Сафиулина, З. Р.
Мірошнік, М. В.
Mіroshnіk, М. V.
Мирошник, М. В.
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Сафіуліна, З. Р. Теоретичне обґрунтування застосування маркетингу як інтегрованої функції стратегічного управління / З. Р. Сафіуліна, М. В. Мірошнік // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.–практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 40-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20587
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf3,54 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.