Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20643
Title: Методика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищі
Authors: Малий, В. В.
Malyi, V. V.
Малый, В. В.
Муса Істаніс, М. М.
Moussa Istanis, М. М.
Муса Истанис, М. М.
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Малий, В. В. Методика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищі : інф. лист / В. В. Малий, М. М. Муса Істаніс. - Харків, 2017. - № 103, Вип. з проблеми "Фармація". - 9 с.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20643
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методика оцінки сили бренду.pdf448,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.