Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20643
Назва: Методика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищі
Автори: Малий, В. В.
Malyi, V. V.
Малый, В. В.
Муса Істаніс, М. М.
Moussa Istanis, М. М.
Муса Истанис, М. М.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Малий, В. В. Методика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищі : інф. лист / В. В. Малий, М. М. Муса Істаніс. - Харків, 2017. - № 103, Вип. з проблеми "Фармація". - 9 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20643
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методика оцінки сили бренду.pdf448,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.