Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676
Title: Аналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організацій
Authors: Бондарєва, І. В.
Бондарева, И. В.
Bondarieva, I. V.
Олійник, В. В.
Олейник, В. В.
Oleinik, V. V.
Keywords: рекламні кампанії;рекламные кампании;advertising campaigns
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Бондарєва, І. В. Аналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організацій / І. В. Бондарєва, В. В. Олійник // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 161-162.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
161-162.pdf530,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.