Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676
Назва: Аналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організацій
Автори: Бондарєва, І. В.
Бондарева, И. В.
Bondarieva, I. V.
Олійник, В. В.
Олейник, В. В.
Oleinik, V. V.
Теми: рекламні кампанії;рекламные кампании;advertising campaigns
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Бондарєва, І. В. Аналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організацій / І. В. Бондарєва, В. В. Олійник // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 161-162.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
161-162.pdf530,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.