Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20677
Title: Комунікативні стратегії як пріоритетні антикризові заходи у сфері маркетингу на фармацевтичному ринку
Authors: Зоідзе, Д. Р.
Зоидзе, Д. Р.
Zoidze, D. R.
Ткаченко, Ю. М.
Tkachenko, Yu. М.
Keywords: комунікативні стратегії;коммуникативные стратегии;communication strategies
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Зоідзе, Д. Р. Комунікативні стратегії як пріоритетні антикризові заходи у сфері маркетингу на фармацевтичному ринку / Д. Р. Зоідзе, Ю. М. Ткаченко // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 176-178.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20677
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
176-178.pdf538,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.