Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20677
Назва: Комунікативні стратегії як пріоритетні антикризові заходи у сфері маркетингу на фармацевтичному ринку
Автори: Зоідзе, Д. Р.
Зоидзе, Д. Р.
Zoidze, D. R.
Ткаченко, Ю. М.
Tkachenko, Yu. М.
Теми: комунікативні стратегії;коммуникативные стратегии;communication strategies
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Зоідзе, Д. Р. Комунікативні стратегії як пріоритетні антикризові заходи у сфері маркетингу на фармацевтичному ринку / Д. Р. Зоідзе, Ю. М. Ткаченко // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 176-178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20677
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Описание РазмерФормат 
176-178.pdf538,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.