Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20827
Title: Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности лекарственных препаратов
Authors: Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Keywords: маркетинговый подход;конкурентоспособность товара
Issue Date: 2006
Bibliographic description (Ukraine): Жадько, С. В. Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности лекарственных препаратов / С. В. Жадько, Н. Н. Слободянюк // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 327.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20827
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf6,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.