Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20827
Назва: Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности лекарственных препаратов
Автори: Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Теми: маркетинговый подход;конкурентоспособность товара
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Жадько, С. В. Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности лекарственных препаратов / С. В. Жадько, Н. Н. Слободянюк // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 327.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20827
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf6,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.