Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20839
Title: Управління формуванням бренду на фармацевтичному ринку
Authors: Міщенко, Д. В.
Mishchenko, D. V.
Мишенко, Д. В.
Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, І. В.
Keywords: управління формуванням бренду
Issue Date: 2006
Bibliographic description (Ukraine): Міщенко, Д. В. Управління формуванням бренду на фармацевтичному ринку / Д. В. Міщенко, І. В. Пестун // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 355.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20839
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf6,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.