Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20839
Назва: Управління формуванням бренду на фармацевтичному ринку
Автори: Міщенко, Д. В.
Mishchenko, D. V.
Мишенко, Д. В.
Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, І. В.
Теми: управління формуванням бренду
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Міщенко, Д. В. Управління формуванням бренду на фармацевтичному ринку / Д. В. Міщенко, І. В. Пестун // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 355.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20839
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf6,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.