Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20841
Назва: Маркетинг товарной политики фармацевтических производственных предприятий
Автори: Осьмуха, А. A.
Osmukha, А. A.
Осьмуха, А. A.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Теми: маркетинг товарной политики
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Осьмуха, А. А. Маркетинг товарной политики фармацевтических производственных предприятий / А. А. Осьмуха, Н. Н. Слободянюк // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 360.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20841
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf6,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.