Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20844
Назва: Формирование маркетинговых решений по повышению конкурентоспособности продукции
Автори: Походенко, М. В.
Pokhodenko, М. V.
Софронова, И. В.
Sofronova, I. V.
Софронова, І. В.
Теми: конкурентоспособность
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Походенко, М. В. Формирование маркетинговых решений по повышению конкурентоспособности продукции / М. В. Походенко, И. В. Софронова // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 367.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20844
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf6,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.