Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20844
Title: Формирование маркетинговых решений по повышению конкурентоспособности продукции
Authors: Походенко, М. В.
Pokhodenko, М. V.
Софронова, И. В.
Sofronova, I. V.
Софронова, І. В.
Keywords: конкурентоспособность
Issue Date: 2006
Bibliographic description (Ukraine): Походенко, М. В. Формирование маркетинговых решений по повышению конкурентоспособности продукции / М. В. Походенко, И. В. Софронова // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 367.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20844
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf6,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.