Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20924
Title: Анализ маркетинговой деятельности торгово-посреднической фирмы
Authors: Сафиулина, З. Р.
Safiulina, Z. R.
Сафиулина, З. Р.
Маратканова, І. В.
Marathanova, I. V.
Маратканова, И. В.
Keywords: анализ маркетинговой деятельности
Issue Date: 2007
Bibliographic description (Ukraine): Сафиулина, З. Р. Анализ маркетинговой деятельности торгово-посреднической фирмы / З. Р. Сафиулина, И. В. Маратканова // Економічна освіта та наука: досвід та перспективи розвитку : матеріали наук-практ. конф. до 10-річчя спец. "Економік та "Маркетинг", м. Харків, 22-23 листоп. 2007 р. - Харків, 2007. - С. 208-209.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20924
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf5,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.