Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20924
Назва: Анализ маркетинговой деятельности торгово-посреднической фирмы
Автори: Сафиулина, З. Р.
Safiulina, Z. R.
Сафиулина, З. Р.
Маратканова, І. В.
Marathanova, I. V.
Маратканова, И. В.
Теми: анализ маркетинговой деятельности
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Сафиулина, З. Р. Анализ маркетинговой деятельности торгово-посреднической фирмы / З. Р. Сафиулина, И. В. Маратканова // Економічна освіта та наука: досвід та перспективи розвитку : матеріали наук-практ. конф. до 10-річчя спец. "Економік та "Маркетинг", м. Харків, 22-23 листоп. 2007 р. - Харків, 2007. - С. 208-209.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20924
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf5,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.