Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20950
Название: Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії
Авторы: Таран, С. Г.
Перехода, Л. О.
Таран, К. А.
Сич, І. А.
Taran, S. G.
Перехода, Л. А.
Perekhoda, L. O.
Sych, I. A.
Сыч, И. А.
Taran, K. A.
Ключевые слова: інтеграція наук;фармацевтична хімія;вища освіта
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії / С. Г. Таран, Л. О. Перехода, К. А. Таран, І. А. Сич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: зб. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 7-8 листоп. 2019 р. – Полтава : Вид-во “Астрая”, 2019. – С. 396-399.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемам інтеграції наук в сучасному освітньому просторі вищої школи. На прикладі оновленої навчальної програми з фармацевтичної хімії, рекомендованої для фармацевтичних факультетів університетів України, аргументовано сучасну тенденцію синергізму навчальних дисциплін.
Описание: Приклад реформації навчальної дисципліни «Фармацевтична хімія» шляхом більш глибокого синтезу знань з науками медико-біологічного профілю є закономірним процесом, який ілюструє домінуючу світову тенденцію інтеграції наук
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20950
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри медичної хiмiї

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник статей_final version_kbcnjgfl 2019-1-463-399-402.pdf886,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.