Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20950
Назва: | Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії |
Автори: | Таран, С. Г. Перехода, Л. О. Таран, К. А. Сич, І. А. Taran, S. G. Перехода, Л. А. Perekhoda, L. O. Sych, I. A. Сыч, И. А. Taran, K. A. |
Теми: | інтеграція наук;фармацевтична хімія;вища освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії / С. Г. Таран, Л. О. Перехода, К. А. Таран, І. А. Сич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: зб. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 7-8 листоп. 2019 р. – Полтава : Вид-во “Астрая”, 2019. – С. 396-399. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемам інтеграції наук в сучасному освітньому просторі вищої школи. На прикладі оновленої навчальної програми з фармацевтичної хімії, рекомендованої для фармацевтичних факультетів університетів України, аргументовано сучасну тенденцію синергізму навчальних дисциплін. |
Опис: | Приклад реформації навчальної дисципліни «Фармацевтична хімія» шляхом більш глибокого синтезу знань з науками медико-біологічного профілю є закономірним процесом, який ілюструє домінуючу світову тенденцію інтеграції наук |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20950 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фармацевтичної хімії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник статей_final version_kbcnjgfl 2019-1-463-399-402.pdf | 886,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.