Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20950
Назва: Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії
Автори: Таран, С. Г.
Перехода, Л. О.
Таран, К. А.
Сич, І. А.
Taran, S. G.
Перехода, Л. А.
Perekhoda, L. O.
Sych, I. A.
Сыч, И. А.
Taran, K. A.
Теми: інтеграція наук;фармацевтична хімія;вища освіта
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії / С. Г. Таран, Л. О. Перехода, К. А. Таран, І. А. Сич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: зб. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 7-8 листоп. 2019 р. – Полтава : Вид-во “Астрая”, 2019. – С. 396-399.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам інтеграції наук в сучасному освітньому просторі вищої школи. На прикладі оновленої навчальної програми з фармацевтичної хімії, рекомендованої для фармацевтичних факультетів університетів України, аргументовано сучасну тенденцію синергізму навчальних дисциплін.
Опис: Приклад реформації навчальної дисципліни «Фармацевтична хімія» шляхом більш глибокого синтезу знань з науками медико-біологічного профілю є закономірним процесом, який ілюструє домінуючу світову тенденцію інтеграції наук
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20950
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри медичної хiмiї

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник статей_final version_kbcnjgfl 2019-1-463-399-402.pdf886,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.