Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20966
Назва: Методи аналізу і оцінки конкурентоспроможності торговельних марок лікарських засобів
Автори: Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, M. M.
Слободянюк, Н. Н.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Теми: конкурентоспроможність
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Методи аналізу і оцінки конкурентоспроможності торговельних марок лікарських засобів / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько // Економічна освіта та наука: досвід та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. до 10-річчя спец. "Економіка підприємства" та " Маркетинг", м. Харків, 22-23 листоп. 2007 р. - Х., 2007. - С. 280-284.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20966
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf6,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.