Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21086
Title: Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємства
Authors: Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Issue Date: 2008
Bibliographic description (Ukraine): Жадько, С. В. Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємства / С. В. Жадько, М. М. Слободянюк // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-но НФаУ, 2008. – С. 147-152.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21086
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf4,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.