Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21086
Назва: Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємства
Автори: Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Жадько, С. В. Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємства / С. В. Жадько, М. М. Слободянюк // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-но НФаУ, 2008. – С. 147-152.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21086
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf4,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.