Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21966
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.date.accessioned2020-04-07T18:46:20Z-
dc.date.available2020-04-07T18:46:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПестун, І. В. Вплив трансформації фармацевтичного маркетингу на формування компетенцій провізорів / І. В. Пестун // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 34-36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21966-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectпровізориuk_UA
dc.subjectфармацевтический маркетингuk_UA
dc.subjectпровизорыuk_UA
dc.titleВплив трансформації фармацевтичного маркетингу на формування компетенцій провізорівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 4.pdf502,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.