Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21966
Title: Вплив трансформації фармацевтичного маркетингу на формування компетенцій провізорів
Authors: Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, И. В.
Keywords: фармацевтичний маркетинг;провізори;фармацевтический маркетинг;провизоры
Issue Date: 2020
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Пестун, І. В. Вплив трансформації фармацевтичного маркетингу на формування компетенцій провізорів / І. В. Пестун // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 34-36.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21966
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 4.pdf502,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.