Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21966
Назва: Вплив трансформації фармацевтичного маркетингу на формування компетенцій провізорів
Автори: Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, И. В.
Теми: фармацевтичний маркетинг;провізори;фармацевтический маркетинг;провизоры
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Пестун, І. В. Вплив трансформації фармацевтичного маркетингу на формування компетенцій провізорів / І. В. Пестун // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 34-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21966
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 4.pdf502,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.