Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21973
Назва: Дослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомоги
Інші назви: Исследование причин возникновения конфликтов в процессе оказания фармацевтической помощи
Research of the conflict situations causes in the process of providing pharmaceutical care
Автори: Чегринець, А. А.
Бабічева, Г. С.
Рогуля, О. Ю.
Chehrynets, А. А.
Babicheva, G. S.
Rogulia, O. Yu.
Чегринец, А. А.
Бабичева, А. С.
Теми: аптека;конфлікт;причини виникнення конфліктів;клієнти аптеки;аптека;конфликт;причины возникновения конфликтов;клиенты аптек;pharmacy;conflict;causes of conflicts;pharmacy clients
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Чегринець, А. А. Дослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомоги / А. А. Чегринець, Г. С. Бабічева, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 83-90.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню основних причин виникнення конфліктів під час надання фармацевтичної допомоги населенню на прикладі аптек м. Харкова. У роботі обґрунтовано актуальність та доцільність вивчення конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування клієнтів аптек. Проаналізовано способи подолання та методи вирішення конфліктних ситуацій, які застосовують фахівці аптек. Запропоновано підходи щодо запобігання та розв’язання конфліктів працівниками аптек.
Статья посвящена исследованию основных причин возникновения конфликтов во время оказания фармацевтической помощи населению на примере аптек г. Харькова. В работе обоснована актуальность и целесообразность изучения конфликтных ситуаций в процессе обслуживания клиентов аптек. Были проанализированы способы преодоления и методы решения конфликтных ситуаций, которые применяют специалисты аптек. Предложены подходы по предотвращению и разрешению конфликтов работниками аптек.
The article is devoted to the study of the main causes of conflicts in the pharmaceutical care of the population by the case of the pharmacies in Kharkiv. The relevance and viability of studying conflict situations in the process of servicing pharmacy customers were substantiated. The basic methods of overcoming and resolving conflict situations that are used by pharmacy specialists were analyzed. Approaches for preventing and overcoming conflicts by pharmacy employees were suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21973
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 11.pdf586,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.