Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22211
Назва: Обгрунтування напрямів маркетингового аудиту фармацевтичного підприємства
Автори: Фечко, Л.
Рогуля, О. Ю.
Fechko, L.
Rohulya, O. Yu.
Теми: фармацевтичне підприємство;маркетинговий аудит;фармацевтическое предприятие;маркетинговий аудит
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Фечко, Л. Обгрунтування напрямів маркетингового аудиту фармацевтичного підприємства / Л. Фечко, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 273-274.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22211
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 52.pdf498,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.