Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22211
Title: Обгрунтування напрямів маркетингового аудиту фармацевтичного підприємства
Authors: Фечко, Л.
Рогуля, О. Ю.
Fechko, L.
Rohulya, O. Yu.
Keywords: фармацевтичне підприємство;маркетинговий аудит;фармацевтическое предприятие;маркетинговий аудит
Issue Date: 2020
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Фечко, Л. Обгрунтування напрямів маркетингового аудиту фармацевтичного підприємства / Л. Фечко, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 273-274.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22211
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 52.pdf498,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.