Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22231
Назва: Research of the attitude of consumers to the brand
Автори: Bondarieva, I. V.
Belbachir Sabrine
Бондарєва, І. В.
Бондарева, И. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Bondarieva, I. V. Research of the attitude of consumers to the brand / I. V. Bondarieva, Belbachir Sabrine // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 326.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22231
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 72.pdf369,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.