Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22409
Title: Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку України щодо перспектив створення нової лікарської форми
Authors: Борко, Є. А.
Ковалевська, І. В.
Рубан, О. А.
Borko, Ye. A.
Рубан, Е. А.
Ruban, O. A.
Ковалевская, И. В.
Kovalevska, I. V.
Keywords: маркетингові дослідження;фармацевтичний ринок України
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Борко, Є. А. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку України щодо перспектив створення нової лікарської форми / Є. А. Борко, І. В. Ковалевська, О. А. Рубан // Вісник економічної науки України. - 2019. - № 2 (37). - С. 137- 142.
Abstract: Велика варіабельність симптоматичного прояву патологічних процесів при захворюваннях аноректаль- ної зони потребує призначення ефективного лікування групами препаратів з різною фармакологічною активністю. Так, на перших стадіях захворювання,можливе комплексне медикаментозне лікування безрецептурними групами препаратів. В залежності від етапу хвороби та основних симптомів використовують: антикоагулянти (при геморої неускладненої форми на початковій стадії), місцеві анестетики (виражений больовий синдром), кровозупинні та ангіопротекторні засоби, антибіотики широкого спектру дії, нестероїдні протизапальні засоби чи антисептики (при запальному процесі), глюкокортикостероїди
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22409
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борко.pdfМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЩОДО ПЕРСПЕКТИВ СТВОРЕННЯ НОВОЇ ЛІКАРСЬКОЇ ФОРМИ1,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.