Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22409
Назва: Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку України щодо перспектив створення нової лікарської форми
Автори: Борко, Є. А.
Ковалевська, І. В.
Рубан, О. А.
Borko, Ye. A.
Рубан, Е. А.
Ruban, O. A.
Ковалевская, И. В.
Kovalevska, I. V.
Теми: маркетингові дослідження;фармацевтичний ринок України
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Борко, Є. А. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку України щодо перспектив створення нової лікарської форми / Є. А. Борко, І. В. Ковалевська, О. А. Рубан // Вісник економічної науки України. - 2019. - № 2 (37). - С. 137- 142.
Короткий огляд (реферат): Велика варіабельність симптоматичного прояву патологічних процесів при захворюваннях аноректаль- ної зони потребує призначення ефективного лікування групами препаратів з різною фармакологічною активністю. Так, на перших стадіях захворювання,можливе комплексне медикаментозне лікування безрецептурними групами препаратів. В залежності від етапу хвороби та основних симптомів використовують: антикоагулянти (при геморої неускладненої форми на початковій стадії), місцеві анестетики (виражений больовий синдром), кровозупинні та ангіопротекторні засоби, антибіотики широкого спектру дії, нестероїдні протизапальні засоби чи антисептики (при запальному процесі), глюкокортикостероїди
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22409
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри промислової технологiї лiкiв та косметичних засобів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борко.pdfМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЩОДО ПЕРСПЕКТИВ СТВОРЕННЯ НОВОЇ ЛІКАРСЬКОЇ ФОРМИ1,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.