Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23625
Title: Теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Мужичук, В. В.
Козирєва, О. В.
Keywords: маркетинг
Issue Date: 2020
Bibliographic description (Ukraine): Мужичук, В. В. Теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства / В. В. Мужичук, О. В. Козирєва // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 216-218.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23625
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
216-218.pdf436,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.