Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23625
Назва: Теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Мужичук, В. В.
Козирєва, О. В.
Теми: маркетинг
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мужичук, В. В. Теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства / В. В. Мужичук, О. В. Козирєва // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 216-218.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23625
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216-218.pdf436,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.